top of page

תוצאות חיפוש

נמצאו 26 תוצאות בלי מונחי חיפוש

  • שאלות | Global Aviaton - ISRAEL ג ל ו ב ל   ת ע ו פ ה   -   י ש ר א ל

    גלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון הנחה לישראלים לימוד ביוון יוון APS-MCC UPRT מגארה MEGARA שאלות נפוצות תכל'ס, מה נדרש כדי להגיע ל-CPL אירופאי ? בקצרה רבה, עשרת השלבים עד לרישיון מסחרי (CPL) במסלול 0-ATPL: 1. להודיע לנו על כוונתכם להרשם ל-GLOBAL - מוקדם ככל שתוכלו. יש לכך השפעה ישירה ואף קריטית, לטובת שיריון מקום בקורס ושיריון דיור למועד הגעתכם. 2. לתאם מועד למבדקים רפואיים + מבדקי כניסה + ביקור - נשמח לסייע בזימון התור ל-MEDICAL. (כ-10 חודשים לפי תחילת הקורס). 3. להוריד אפליקציה לתרגול מבדקי הכניסה. (כ-8-9 חודשים לפני תחילת הקורס). 4. לבצע בדיקות רפואיות בישראל לקראת CLASS1. (כ-7 חודשים לפני תחילת הקורס). 5. להגיע ליוון למבדקים רפואיים ומבחני הערכה (יש להתכונן לשניהם!), וכמו כן לקיים לראיון וביקור במתקנים (כ-6 חודשים לפני תחילת הקורס). 6 . לבקש אשרת סטודנט - אם אינך אזרח אירופאי. (כ-6 חודשים לפני תחילת הקורס). 7. להתכונן ללימודים - לשפר אנגלית / פיזיקה / מתמטיקה - אם צריך. 8. הכנות להגעה - לרכוש כרטיס טיסה, לרכוש מדים, להכין ביטוחים, לאתר דירה - בסיוע שלנו או באופן עצמאי. (כחודש לפני קורס). 9. להגיע ליוון לקורס (שימו לב להנחיות ודרישות אישורי קורונה בישראל ומול יוון) (כשבוע לפני המועד). 10. להשקיע 14 חודשים בממוצע ולקבל כנפיים ותעודת טייס מסחרי אירופאי ✈✈✈ הערה : ניתן לקצר את לוחות הזמנים אם אתם כבר מוכנים למבדקים. מיד לאחריהם, מתאמים ביקור מהיר ומתארגנים להגעה לקורס במחזור הקרוב. הכנו לכם לוח זמנים מומלץ שיוכל לאפשר לכם להתמקד בדרך, ולא להחמיץ תחנות חשובות. לחצו על התמונה להגדלה. מה היתרונות של גלובל על פני בתי ספר אחרים? האקדמיה הנה הותיקה והגדולה ביוון, פעילה כבר 42 שנים, בהן הסמכנו יותר מ-2000 טייסים ! אנו מחזיקים בצי גדול ומתוחזק - כולל שלושה סימולטורים חדישים, המדריכים שלנו בוגרים ומקצוענים בתחומם. שני המתקנים שלנו מעניקים לך מענה מלא לכל הכשרה שתבחר, ובממוצע יש לנו 330 ימים נפלאים להמראה מעל מפרץ כחול וקסום. חובה להביא מסמכים רפואיים לבדיקות CLASS1 ? לא, אם כי לעתים רחוקות הממצאים במבדק מתגלים כדורשים בירור נוסף - דבר שעלול לגרום לעיכובים והגעה מיותרת נוספת. בעת מחלוקת, תוצאות טובות של מבדקים עדכניים שהבאתם מהארץ עשויים לסייע לרופאים להחליט לטובתכם. התרגול למבדקי המיון דורש הכנה? בהחלט. אם אתם כבר יודעים אנגלית, מתימטיקה ופיזיקה ברמת 4 יח'ל לפחות, יהי לכם קל להבין את שאלות התרגול, ולהגיע לתוצאות טובות במבדק. אם גיליתם חולשה באחד מהמקצועות הללו, יהיה לכם מספיק זמן להשלים את הפער עד ליום הפתיחה. תמיד תמצא דירה עבורי? אנו מתכננים את מלאי הדירות לפי הצוערים שנרשמו לקורס, פועלים מול סוכנויות להכין לכם דירות - כולן תהינה מרוהטות ובמרכז העיירה. הדירות נעות מחדר וחצי/שניים לבד, ועד חדר בדירת שותפים - עם צוערי תעופה. אנו שבים להמלצה, להודיע לנו על הרישום מוקדם ככל שתדעו כדי שנשריין לכם דיור לשביעות רצונכם. בהחלט תוכלו להתקשר עם סוכנויות מקומיות לאתר דיור באופן עצמאי. יש יתרונות מיוחדים לישראלים ? בוודאי ! ראשית, יוון מאוד דומה לישראל באוירה, במזג האויר, בטעמים ובהחלט תרגישו בבית. בנוסף, יש לרשותכם יועץ ישראלי בלעדי לכל שאלה ובירור. רק לישראלים - אנו מעניקים הנחה מיוחדת לשני ישראלים ויותר שירשמו לאותו קורס אינטגרלי, ועוד הנחות מיוחדות בקורסים השונים. יש לי דרכון אירופאי האם ללמוד בארה"ב? שאלת היסוד שחובה לתת עליה את הדעת מ-ר-א-ש - מה קורה בסוף הקורס לרישיון מסחרי. ללא אשרת עבודה / גרינקארד, תוכלו להשאר בארה"ב עוד כשנה בלבד, ואז מה ? כדי להשאר עוד תקופה בארה"ב תצטרכו להרשם לימודים אקדמאיים, ולדעתנו לא לזה התכוונתם... כמחזיקי דרכון אירופאי, מרכז חייכם לטובת רכישת ניסיון וידע יהיה בסבירות גבוהה באירופה. השיקול לעבור הסמכה אמריקאית, ולאחריה המרה לרישיון אירופאי מסתמנת כקשה, מתישה וככהנ יותר יקרה. אנו מנצלים את ההזדמנות כדי להמליץ לכם לא להתפתות "לעבוד" ללא אשרה מסודרת בארה"ב, גם אם זה מסייע לך לממש 1200 שעות טיסה. אם חלילה תתפסו, החלום יתרסק. וחבל. לסיכום, ברמה המעשית, בעלי דרכון אירופאי - לימדו באירופה בלבד. אני צריך לשלם את כל הסכום ביום הראשון ? בהחלט לא , בקורס האינטגרלי יש ארבע תחנות תשלום, בהתאם לסימסטר ולפרק בו תמצאו. ביתר הקורסים הקצרים יותר, התשלום לפי המוגדר בסילבוס. האם האקדמיה מוצאת לי עבודה ? אנו מכינים אתכם באופן המיטבי לראיון העבודה. נבצע התאמה לקורות החיים שלכם, נצייד אתכם בטיפים לקראת הגשת מועמדות ולראיון העבודה. אחד מהכלים החשובים ביותר עמם תצא לראיון - הנם קורסי UPRT ו-APS-MCC שהן קורסי חובה לכל מי שרוצה לעבוד כטייס מסחרי באירופה. האקדמיה מקושרת לחברות תעופה שונות ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע לכם בקישורים והפניות. אני זקוק לעבוד כמדריך טיסה כדי לצבור שעות ? אתם בהחלט מוזמנים לעבוד כמדריכים אם זו משאלת חיייכם, נכשיר אתכם ונאפשר לכם לצבור נסיון בתחום. אך האם כמו ארה"ב תהיו חייבים לעבור במסלול זה ? באירופה - בהחלט לא ! שעות הקורס, וההכשרות המתקדמות שתעברו אצלנו, מספיקות באירופה להגיש קורות חיים ולהתמודד על תפקיד קצין ראשון בחברות תעופה. מה עליי להביא איתי מהארץ ומה אני מקבל ? תקבלו מאיתנו תיק טייס, iPAD ספרים, מפות, אוזניות ועזרי לימוד. כמו כן, תקבלו עניבה וכותפות, וכמובן כנפיים! ממליצים לכם להביא מחשב נייד ללמידה מרחוק ותרגולים, מדים, כלי כתיבה כמובן ובעיקר נחישות ואורך רוח. יש לי PPL ישראלי, האם אוכל להיות טייס מסחרי אירופאי ? בוודאי. עליכם לעמוד בתנאי הקבלה כמפורטים באתר, ולבחור - האם להמיר את הרשיון הישראלי ולהמשיך מכאן באופן מודולרי, או לבצע קורס אינטגרלי מלא מ-0 עד ל-ATPL. מנסיוננו, טייסים ישראלים בעלי PPL ישראל העדיפו לבצע קורס ATPL מלא מההתחלה, ללמוד בכיתה מגובשת אחת את התיאוריה, ולצאת לפרק המעשי עם הניסיון המוכח שלהם ביתר קלות. כיצד מגיעים לבית הספר בעיר או לשדה"ת? אל דאגה. ההסעות לבית הספר באתונה, או לבית הספר בשדה התעופה - ממומנים על ידינו, מבוצעים ברכבי הסעה מוסדרים ולא תדרשו לכל תשלום נוסף. בשלב הלמידה באתונה - ללימודי התיאוריה - ההסעה יוצאת במיקום קבוע ממרכז MEGARA כל בוקר ב-0900. בשלב הטיסות, הסעה לשדה התעופה הסמוך, תצא סמוך לדירה שלכם בהתאם ללו"ז הטיסות שנקבעו לכם. כמה זמן אורכת קבלת רישיון CPL במסלול 0-ATPL? יש ארבעה חלקים לקורס, אם כי בפועל ניתן לחלק לשניים : תיאוריה ומעשי. התיאוריה מורכבת משני סימסטרים, הם מכילים 6/7 פרקי לימוד כל אחד, איתם מתחילים את ההכשרה ומבצעים אותם כל חברי הכיתה יחד במכללה שלנו באתונה. כל סימסטר אורך כ-3.5 חודשים. בסוף סימסטר א' תוכלו לגשת למבחני תיאוריה של ה-EASA. עם קבלת הציונים, תוכלו להתחיל לשלב לימודי טייס מעשי ולהמשיך במקביל בסימסטר התיאוריה לפרקים שעוד נותרו לכם. אז נסכם א) 3/4 חודשים הראשונים - מוקדשים רק לתיאוריה, 5-6 פרקי לימוד. ב) מבחן EASA תיאוריה. ג) 3/4 חודשים הבאים - במקביל - השלמת פרקי התיאוריה שנותרו, ותחילת מעשי. ד) מבחן EASA תיאוריה. ה) מחודש 8 - רק מעשי: חד ודו-מנועי, מכשירים, לילה, סימולטורים, UPRT, APS-MCC. ו) מבחן EASA מעשי + מבחן ICAO אנגלית. סהכ 13-15 חודשים ניתן לעבוד תוך כדי ההכשרה ? ראשית העיקרון - בעלי דרכון ישראלי בלבד - חייבים אשרת עבודה. בעלי דרכון אירופאי - יכולים לעבוד באירופה אבל חייבים להסדיר זאת מול הביטוח הלאומי והבנק ביוון. ת'כלס - בקורס אינטגרלי 0-ATPL לא ניתן לעבוד. זו הכשרה אינטנסיבית הדורשת מחויבות רבה. ניתן לעבוד בין הקורסים המודולרים השונים. רק לאחר שתבנו תכנית הכשרה, תוכלול לדעת האם ואילו 'חלונות' יהיו לכם לטובת עבודה. מעבר לשכר הלימוד, אילו עוד הוצאות יש לתכנן? בישראל - חודשי ביטוח לאומי - 250 ₪ ביטוח קופת חולים - כ-90 ₪ ביטוח רפואי (ריסק ובריאות) כ-800 ₪ בחו"ל - חודשי שכירות - כ-450 € חשמל - כ-50 € מחיה בסיסית - כ-400 € נסיעות ללימודים - ללא עלות עלות משתנה טיסות לארץ ביטוח טיסות לארץ מה אני מקבל ומה עליי להביא מהארץ ? תקבלו מאיתנו תיק טייס ובו ספרים, מפות, עזרי מדידה, אוזניות ו-iPAD עם תוכנת למידה ורישיון תקף. ממליצים כי תביאו אתכם מחשב נייד לתרגול, ומדים - אם כי נוכל להפנות אותך לחנויות מדים בסביבה. יש הסבר לכל הקיצורים באתר ? בוודאי ! השתמשנו בקיצורים שהסבר להם תמצאו כאן, וגם צרפנו גם קובץ קיצורים מלא שישמש אתכם בהמשך לחצו כאן ל מ י ל ו ן ה מ ל א הכשרה חובה לטובת הסמכות - Airline Pilot Standards - APS טייס מסחרי - Airline Transport Pilot - ATP רישיון טייס מסחרי - Airline Transport Pilot Licence - ATPL רשות התעופה האזרחית - Civil Aviation Authority - CAA רישיון טייס מסחרי - Commercial Pilot License - CPL תקנות הרישוי של EASA - Flight Crew Licensing - FCL ארגון התעופה האזרחית - International Civil Aviation Organization - ICAO כללי טיסת מכשירים - Instrument flight rules - IFR הגדר מכשירים - Instrument Rating - IR הכשרת שת"פ בין-צוותי - Multi-Crew Co-Ordination / Cooperation Course - MCC דו-מנועי - Multi-Engine Piston - MEP ביצועים מבוססי ניווט (עצמאי) - Performance Based Navigation - PBN רישיון טייס פרטי - Private Pilot License - PPL חד-מנועי - Single-Engine Piston - SEP כללי טיסה חזותית / כללי טיסת ראיה - visual flight rules - VFR חד-מנועי - Single-Engine Piston - SEP כללי טיסה חזותיים - Visual Flight Rules - VFR יש שאלה אחרת שתרצו לשאול ולא מצאתם לגביה תשובה ? אנו כאן לרשותכם. אנא פנו אלינו בכל שאלה או הבהרה בווצאפ ישיר בשיחה 055-5955762 במייל il.globalaviation@gmail.com

  • גלריה | GLOBAL ISRAEL

    גלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון הנחה לישראלים לימוד ביוון יוון APS-MCC UPRT מגארה MEGARA הכנפיים להצלחה שלך

  • הגעה ליוון

    גלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון הנחה לישראלים לימוד ביוון יוון APS-MCC UPRT מגארה MEGARA globalaviationsa https://www.globalaviationsa.com globalaviation globalaviationsa.com התארגנות והגעה הכל כבר מוכן, בידיכם אישור רפואי, עברתם בהצלחה מבדקי כניסה, שיפרתם אנגלית / מתימטיקה / פיזיקה - אם היה בכך צורך, וזהו הזמן להתחיל להתארגן. אספנו לכם את פרטי המידע המרכזיים אותם תדרשו לבצע ולהכין - הרוב מראש - כל זאת כדי להביא לכניסה חלקה ופשוטה לקורס אותו בחרתם. התייעצות – בכל שלב בתהליך שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר ולתאם שיחת יעוץ, ללא עלות, ללא התחייבות, בחרו את הדרך הנוחה לכם צרו קשר ויזה אזרח אירופאי - כמובן אין צורך באשרה. אזרח ישראלי - אם אתם בהליכים לקבלת דרכון זר, אל דאגה, התחילו כישראלים וסיימו כאירופאים. כידוע, בעת האחרונה מדינות רבות מאפשרות קבלת דרכון אירופאי, ממליצים לכם למצות ערוץ זה כבר עתה. במקרה שאין ברשותכם דרכון זר, תצטרכו ויזת לימודים מסוג D שהוצאתה אורכת 5-6 חודשים. אנו נצייד אתכם במכתב, נסביר על הטפסים, נסייע לקראת התהליך ומילוי הטפסים והתהליך. (אנא צרו קשר עמנו לקבלת מלוא הפרטים). טיפ ♥ אם כבר התחלתם הליך לדרכון זר, אל תחכו שיסתיים. התחילו עם ויזת D וסיימו כאזרחי האיחוד האירופי. לאתר שגרירות יוון בישראל רישום יש להודיע לנו על מחזור מבוקש מוקדם ככל שתוכלו, במטרה לשריין לכם מקום וכן לאתר עבורכם דירה (ראו בהמשך). כחודש לפני פתיחת הקורס תקבלו מאיתנו מייל מסודר עם הסילבוס ותוכנית התשלומים. עוד אודות ההתנהלות מול הבנק בישראל והעברות הכספים שאלו את הנציג הישראלי. פרטים בסיסיים על כך - בהמשך. טיפ ♥ לא נדרש מכן לשלם דבר מראש, אלא רק להודיע על מועד רצוי. ניתן לשנות מועד בהתאם למקומות פנויים. התשלום הראשון יבוצע כחודש לפני תחילת הקורס. על הסביבה נזכיר, החודשים הראשונים בקורס האינטגרלי נערכים באתונה, בבית הספר לתיאוריה. למרות זאת, על-פי רוב התלמידים שלנו גרים ב-MEGARA ולא באתונה, הסיבות לכך ; הקורס מתקיים ברובו ממילא בשדה התעופה הסמוך לעיר, בנוסף, הדיור ב-MEGARA זול יותר מאתונה, ואחרון והחשוב – התלמידים מעדיפים להתקבץ יחד, ללמוד ולבלות יחד. MEGARA מקסימה, ממוקמת סמוך למפרץ הסרוני , הנה כ-38 ק"מ / 30 ד' מערבית לאתונה, ומבית הספר שלנו לתיאוריה (GROUND SCHOOL), וכ-10 ד' נסיעה לבית הספא לתעופה (GLIGHT SCHOOL). זמן נסיעה דומה יאפשר לכם להגיע לחוף הים המקסים של פאכי PACHI ביום החופשי שלכם. ניתן להגיע לאתונה ברכבת או באוטובוס מאסף ממרכז העיירה עד למרכז אתונה ב-5 €. הסעות לשני בתי הספר ממגארה – הנן חלק מעלות הקורס ולא נדרש מכם להוסיף עכל תשלום נוסף. בעיירה יש את כל מה שאתם צריכים, סופרים גדולים, חנויות מכל סוג, רחובות שוקקים, מסעדות וברים עם אוכל טעים וזול מאוד. טיפ ♥ כשאתם באים למבדקים ולביקור במתקנים, שלבו ביקור ב-MEGARA, ונסו גם לקבוע עם החניכים הישראלים שלנו להתרשמות. ביקור ושיחה אישית לאחר ביצוע שני השלבים בהצלחה – רפואי ומבדקים – תוזמנו לביקור בבית הספר שלנו לתעופה PACHI LGMG, להכיר את הצוות, לראות את צי המטוסים, הסימולטורים ושיעורי טיסה ; ככל שיתרחשו בזמן ביקורכם. אנו נקיים עמכם שיחת היכרות ראשונית, בה נעמוד ראשית על תוצאות המבדקים, על החוזקות והחולשות, נבחן יחד את הדרכים להשגת שליטה מיטבית בתחומים הנדרשים, נקבע יחד את מסלול ההכשרה המיטבי עבורכם ולוחות הזמנים. דירה אנו מחוברים לכל סוכנויות הדירות האיכותיות ב-MEGARA וסביבתה. עפי מאגר הדירות נאתר לכם דיור הולם, כשכל הדירות המוצעות מרוהטות ומסודרות, ומחירן נע בין 450-400 € לחודש. בכל הדירות WIFI והשכירות כוללת מים וארנונה. כל מה שיש לשלם מעבר לכך הנם דמי חשמל (כ-50 € לחודש בממוצע) ועמלה חד פעמית לסוכן שנעה בין 150-200 €. מחיה האוכל ביוון זול מישראל. על-פי היכרותנו את המחירים ואת צורת החיים של הצוערים שלנו, תוכלו להסתדר ב-100 € לשבוע (כולל יציאה למסעדה לפחות פעם בשבוע) טיפ ♥ זה בדיוק הזמן ללמוד מאמא איך עושים שניצלים... נסיעות כפי שהסברנו קודם, מ-MEGARA לאתונה, ללימודי התיאוריה הנסיעה אורכת כ-35 ד', והנסעה מהעיירה לאימוני טיסה בשדה"ת PACHI אורכיםרק כ-10 ד'. נסיעות אלו יתקיימו בהסעה מסודרת ללא כל עלות נוספת על דמי הלימוד. אוטובוס לאתונה עולה 5 € ויוצא כל שעה ממרכז העיירה. אוטובוס אחרון מאתונה ל-MEGARA ב-22:00. נסיעה לים הקרוב, עד 8 € במונית. נסיעה לשדה"ת : אוטובוס ממרכז העיירה עד עיירה קרובה ומשם רכבת עד לטרמינל. או מונית 5-6 € לתחנת הרכבת הקרובה, ומשם רכבת עד לטרמינל. חופשות במהלך ATPL יש שלוש חופשות של כ-15-20 יום כל אחת: פסחא חופשת קיץ כריסמס ביטוחים קיים ביטוח של האקדמיה על החניכים בטיסות לימוד, אך אנו ממליצים לבטח את עצמכם גם מהארץ במספר מסלולים: קופת חולים - מומלץ להותיר הוראת קבע לקופת החולים שלכם. כ-80 ₪ חודשי. ביטוח לאומי - מומלץ להותיר הוראת קבע לתשלום לביטוח לאומי - 250 ₪ בחודש. ביטוח נסיעות - כרגיל, כמו בכל נסיעה לחו"ל, מומלץ לעשות ביטוח כבודה וטיסה. ביטוח רפואי - עד חצי שנה, ניתן לבצע בחברות ישראליות שונות. מעל לחצי שנה בחו"ל, יש לבצע ביטוח בחברה מקומית או בינ"ל. חברה מתאימה לכך בארץ - DavidShield - כ-800 ₪ לחודש טיפ ♥ יש שמוצאים ביטוחים עולמיים זולים, הזהרו ובידקו היטב כיסוי מיטבי (חלילה אישפוזים, ניתוחים, הטסה לארץ) מדים האקדמיה מקפידה על לבוש אחיד, נקי, מגוהץ ומסודר כיאה לטייסים. בשבוע הקליטה תקבלו מאיתנו עניבה וכותפות. אנו ממליצים בחום להתארגן מראש על מדים, במידה ולא הספקתם בארץ, יש לאקדמיה מס' ספקי מדים שדרכם תוכלו לרכוש פריטים. ר' בהמשך. חולצות – כפתורים, לבנות, שרוול קצר + ארוך. כותפות חובה. כיסים - מומלץ. מכנסיים – לא ג'ינס ! מכנסיים ייצוגיים בלבד, כחול כהה בלבד. חגורה – עור שחורה בלבד. גרביים – שחורים או כחולים כהים בלבד. נעליים – שחורות בלבד. ייצוגיות בלבד עדיפות לעור. לא התעמלות. סוודר – סוודר טייסים ("סוודר אמריקאי") או סוודר כחול כהה, צווארון עגול או V. ז'קט מחויט – אין צורך. אל דאגה, תקבלו בחברת התעופה... עליונית - מומלץ כגון סופטשל כחול כהה או שחור. סיכת עניבה – מומלץ. גם אופנתי וגם מונע מהעניבה להפריע. יש מיוחדות לטייסים. חפשו ב-EBAY. וזה אומר אגב שצריך להתאמן בארץ על קשירת עניבה..... כותפות + כנפיים (לאחר הסולו) - עלינו! ספקי מדים: הספק הגדול בארץ – UNIDRESS. עקבו אחר מבצעים ומחירי סוף שנה. בצפון אתונה - ניקולאס - Nicolas Fashion Group, helmou 20, Marousi 1 +302106100051 מפה בפיראוס – מתיאטוס - Matiatou , St., & Co. E.E, Pireas +302104115055 מפה טיפ ♥ קניות בארץ טוב לעשות במבצעי סופשנה וסוף עונה כספים ובנקים חשבו את ההוצאות ל-24 חודשים. הסיבה לכך - גמישות תפעולית: מועדים חוזרים אם יהיו חלילה, 'מתיחת' זמן התרגול האישי למבחני התיאוריה, קצב איטי יותר בשלבים המעשיים. CC - הביאו שני כרטיסי אשראי שונים – למשל ויזה ומסטרקארד – אם אחד לא פעיל בעסק מסוים, השני יציל אתכם. לפתוח חשבון בנק ? - בהנחה שמרכז חייכם עובר לחו"ל לשנים הבאות, יש מצב שזה צעד הגיוני. אם כן, פתחו רק בבנק הגדול ביותר במדינה, שיאפשר משיכה בכל מקום, ואף קלות בהתניידות כשתעברו למדינה אחרת. החוק היווני מחייב משיכת כספים מהעו"ש - במטרה להניע את הכלכלה. תוכלו להשתמש בכך לשכירות למשל או לסופר. בהעדר הכנסות בשנתיים-+ הראשונות, תהיו חייבים באשראי מסויים. כל בנק והמדיניות שלו. שכר לימוד – אנא בצעו את ארבעת התשלומים בהעברות כספיות מסודרות. הבנק הישראלי ירצה מכם טופס בקשת תשלום שתקבלו מ-GLOBAL באופן מסודר בכל פעימה. רק אז ירשו לכם להעביר. יש להיערך לתשלום הראשון כחודש לפני מועד הפתיחה. כנל, בהעברה בנקאית מישראל. שכירות - ודאו כיצד משולמים דמי השכירות בדירה שבחרתם. אם התשלום הנו במזומן, הדבר יחייב אתכם להביא מהארץ כ-15 אלף € במזומן שיספיקו לשכירות ולמחיה. משיכה - כמובן שאפשר למשוך בכספומטים עם אשראי ישראלי אך זה יקר. לשיקולכם. טיפ ♥ בררו מראש כיצד בעל הבית ירצה תשלום. הערכות נכונה תמנע אי נעימויות. ובסוף בסוף שוק העבודה וחוזר לחיים, והביקוש לצוות אויר, וטייסים בתוכם, הולך וגובר .אנו מסייעים לכל החניכים להתכונן לקראת חיפוש עבודה בסוף הקורס. אנו מסייעים בהתאמת קורות החיים שלכם לעולם התעופה, נעזור לכם להתכונן לראיון העבודה ובעיקר נאכוון אתכם לזירות איכותיות של חיפוש עבודה , נמליץ לכם על הדרכים היעילות ביותר להצליח בדרך זו, בדגש מול חברות שמקבלות טייסים צעירים עם ניסיון כבשלכם ונסמיך אתכם בשתי הכשרות חובה - UPRT ו-APS-MCC להתנהלות בקוקפיט עם סימולציות מלאות.

  • הליך קבלה

    גלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון TION ISRAEL גלובל תעופה ישראל הליך קבלה לאחר שהבנתם איזו הכשרה מתאימה לכם, לפניכם פרק חשוב במיוחד, מכיוון שהוא בעצם מסמן עבורכם את אבני הדרך ואת לוחות הזמנים א. הכנה למבחני המיון והזמן שיש להערך מראש ב. שיפור חולשות - אם יימצאו כאלו (כגון אנגלית, פיזיקה ועוד) ג. חסכון אמנם מדובר בתקציר של הנקודות החשובות, אך הקפידו לקרוא ולסמן לעצמכם יעדים להשגה הערה חשובה - למעשה, המבדק הרפואי, מבחני המיון והראיון האישי הנם משולבים זה בזה בביקור במתקני בית הספר, והערכות נכונה ומראש תביא להצלחה מובטחת התייעצות – בכל שלב בתהליך שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר ולתאם שיחת יעוץ, ללא עלות, ללא התחייבות, כך תוכלו לבחור את הדרך המיטבית והנוחה לכם דרישות חובה אזרח אירופאי – גיל 17 / אזרח מחוץ ל-EU – גיל 18 , רמת אנגלית גבוהה (לגבי אנגלית לרישיון ראו בהמשך), עמידה במבדקים רפואיים ואישיותיים, ולעמוד בהצלחה במבחני הערכה . טיפ ♥ - מומלץ להגיע ליוון ולבצע ברצף - יום א) רפואי, יום ב) מבדקי הערכה, יום ג) ביקור + שיחה אישית מבדקים רפואיים כידוע, טייסים עוברים בדיקות רפואיות תקופתיות. המבדקים הראשוניים, חייבים להתקיים על אדמת אירופה, הם מקיפים ומבוצעים על-ידי רופאים תעופתיים בתחומים שונים. אל דאגה ! תאום המבדק מתבצע עבורך על-ידי Global Aviation. מבדקים לקורס PPL מחייבים CLASS2 מבדקים לקורס ATP מחייבים CLASS1 המבדקים לרמה CLASS1 נערכים במרפאות חיל-האויר היווני ("המרכז האמריקני 251 של חיל האוויר ההלני") בימים ג' ו-ה' בלבד . עלותם 300 €. מחייבים תיאום מראש (עלינו!) אורכים כ-6 שעות ומכילות בדיקות רפואיות ואישיותיות (מבחן פסיכוטכני). תשובות ניתנות בסוף היום. טיפ ♥ על כל בעיה שתצוץ, מומלץ להכין בדיקות מהארץ. תחנות: רנטגן חזה, שמיעה, ראיה, פסיכולוג, רפואה כללית, לב, מבחן פסיכוטכני (600 שאלות), דם, שתן, שיניים. נשמח לספר לכם כיצד להתכונן למבדקים אלו - וצריך להתכונן ! (אנא צרו קשר עמנו לקבלת מלוא הפרטים). טיפ ♥ אם יש לכם חשש כלשהו לגבי כישוריכם הגופניים – עוד לפני שאתם נוסעים לבדיקת MEDICAL מלאה, ממליץ כי תפנו לאחד מהרופאים המוסמכים לתחום התעופה בישראל, ותקבלו חוו"ד מקצועית https://www.gov.il/he/Departments/DynamicCollectors/list-of-doctors-for-medical-tests?skip=0 התוצאות תקפות לשנה, וקיים סיכוי גדול שעד שתתחילו את הקורס יפוג תקפם, אך אל דאגה, ניתן להאריכם אצל רופא תעופתי מוסמך בקלות רבה. להלן פרטים של רופא שאנו עובדים עמו המתגורר ב-MEGARA: Vasileios Pantazis, Alepochoriou & Thivon str. מגארה, 19100, יוון , vaspan7@gmail.com , טל ' : 30229608221+ / 306974239238+ לאתר המרפאה הצבאית למפת הגעה למתקן מבחני הערכה / מיון מבחני המיון נערכים ב-GROUND SCHOOL שלנו באתונה, עלותם 300 €, אורכים כ-3 שעות ומכילים מספר נושאים (השפה האנגלית, כישורים ויכולות, ידע כללי, מתמטיקה, פיזיקה ופסיכומטריה בסיסית - ברמת +4 יח"ל לערך) ומטרתם לבחון מיומנויות, יכולות שונות ובכלל זהה היכולת לבצע מענה מהיר לאתגרים שונים. חובה להתכונן למבחנים אלו , מומלץ לתרגל באמצעות אפליקציה. הזמן הממוצע שנדרש לתרגל 3-4 חודשים. טיפ ♥ שימו לב ! מבחנים אלו, שהם תנאי קבלה, גם ממפים עבורכם חולשות שתצטרכו לחזק עד הקורס - דגש על אנגלית, מתימטיקה ופיזיקה. יש להתכונן למבחנים אלו, יש לכך אפליקציות, הנפוצה SKY TEST (נושאי התרגול Attention, Memory, Orientation, Psycho-motorics, Reasoning, Maths, Physics, Technical Comprehension). למפת הגעה ביקור ושיחה אישית לאחר ביצוע שני השלבים הללו בהצלחה – רפואי ומבדקים – תוזמנו לביקור בבית הספר שלנו לתעופה PACHI LGMG, להכיר את הצוות, לראות את צי המטוסים, הסימולטורים ושיעורי טיסה - ככל שיתרחשו בזמן ביקורכם. אנו נקיים עמכם שיחת היכרות ראשונית בה נעמוד ראשית על תוצאות המבדקים, על החוזקות והחולשות, נבחן יחד את הדרכים להשגת שליטה מיטבית בכל התחומים הנדרשים, ונקבע יחד את מסלול ההכשרה המיטבי עבורכם ולוחות הזמנים. טיפ ♥ כפי שהמלצנו, שלבו בביקור אחד את שלוש התחנות: רפואי, מבדק, ביקור. הכינו שאלות וסוגיות לשיחה, מבטיחים לענות על הכל. למפת הגעה

  • מתקנים וצי

    גלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון הנחה לישראלים לימוד ביוון יוון APS-MCC UPRT מגארה MEGARA globalaviationsa https://www.globalaviationsa.com globalaviation globalaviationsa.com מתקנים וצי ל-Global Aviation שלושה מתקנים - מתקן לימוד תיאורתי, ושני מתקני אימוני טייס (אחד מהם פרטי, רק עבורכם !) לרשותכם עומד צי של 24 מטוסי חד-מנועי - פייפר וססנה, ודו-מנועי של פייפר. בנוסף, אנו מחזיקים 3 סימולטורים לתרגול והסמכה מתקדמת. כל המתקנים והצי מתוחזקים באופן שוטף ומחמיר בתקני EASA לבטיחות מקסימלית עבור החניכים והצוות. המכללה ליסודות התעופה Ground School בית הספר ללימודי התיאוריה (GROUND SCHOOL) הממוקם בבניין חדש בן שש קומות באתונה (הכולל גם את חטיבת מכירת המטוסים). המתקן מכיל כיתות לימוד חדישות, ולצד הכשרה תיאורטית לתלמידי קורסי הטייס (והדיילות, למי שמתעניין) מתקיימים שם גם מבחני מיומנות השפה של ICAO. Ground School Base Athens, Greece 98 Athinon Avenue Athens 10442 Greece ראו מפה בסוף דף זה ל-GOOGLE MAPS לחצו כאן בית הספר לטיסה Flight School בית הספר לתעופה ממוקם בשדה התעופה האזרחי PACHI (LGMG) מרוחק מס' דקות מהעיירה MEGARA שם מתגוררים רוב החניכים. מתקנים אלו עומדים בסטנדרט גבוה במיוחד, המתקנים מצוחצחים, הכיתות מאובזרות, המטוסים מטופלים באופן המחמיר ביותר, כמו כן גם ציוד הלימוד והתרגול. Flight School Base- Civil Aviation Airport of Pachi, Megara (LGMG) Civil Aviation Airport of Pachi, Megara (LGMG), Megara 19100 Greece ראו מפה בסוף דף זה ל-GOOGLE MAPS לחצו כאן חד - מנועי PIPER + CESSNA לרשותכם צי גדול המאפשר שימוש במטוסים מתוחזקים באופן מיטבי וזמינים באופן ושוטף להכשרות השונות: 20 מטוסי Piper PA-28 Cherokee Warrior - ארבעה מקומות. 160 כ"ס. 2 מטוסי CESSNA F172M - שני מקומות. 150 כ"ס. שדה תעופה פרטי במחצית 2021, Global Aviation הכשירה שדה תעופה פרטי במרחק טיסה של פחות משעה, שמטרתו להוות אתר תרגול טיסות נוסף, ולאפשר גמישות רבה עוד יותר לפרק המעשי, ללא כל תור או המתנות מיותרות. שעה טיסה לשם, ויום שלם השדה רק שלכם. 3 - סימולטורים Elite Evolution S923 FNPT II MCC (119-60118-C-1EX) מיועד לדמות דו-מנועי, מבוסס על פייפר+ססנה ועל דו-מנועי Beech King Elite Evolution S812 FNPT II (244-60232-M-1EX) מיועד לדמות דו-מנועי פייפר-ססנה A320 FNPT II MCC (A320) APS-MCC לקורס סימולטור זה, המדמה אירבוס A320 הוא הכלי המתאים ביותר לצוערים להפקת תועלת מירבית בהכרת עבודת הקוקפיט בקורס המשולב בקורס האינטגרלי, ונדרש בכל חברות התעופה אליה תיגשו לראיון עבודה דו - מנועי שני מטוסי Piper PA-44 Seminole ארבעה מקומות. 180 כ"ס X 2. 193 mph.

  • APS-MCC הכשרת

    גלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון הנחה לישראלים לימוד ביוון יוון APS-MCC UPRT מגארה MEGARA globalaviationsa https://www.globalaviationsa.com globalaviation globalaviationsa.com הכשרת APS-MCC הכשרת חובה לטייסים מסחריים - הסמכה שמטרת לשפר את היכולת שלך לתפקד ולתקשר עם אנשי צוות נוספים בקוקפיט Airline Pilot Standards - APS Multi-Crew Cooperation - MCC הסמכה הכשרת חובה לטייסים מסחריים - הסמכה שמטרת לשפר את היכולת שלך לתפקד ולתקשר עם אנשי צוות נוספים בקוקפיט, בדגש על הקברניט משך ההכשרה - כשישה שבועות דרישות חובה רישיון אירופאי תקף הכשרות IR/SP/ME חלק תיאורטי 25 ש"ל, הרצאות ותדריכים בכיתה, כולל משחקי תפקידים והדגמת מצבים שכיחים מעשי 40 שעות הדמיה בסימולטור FNPT II, באמצעות המדריך יבוצעו משחקי קצין ראשון וקברניט. כולל תרגול ניהול תהליכי קבלת החלטות, שיתוף פעולה ועבודה מול הקברניט : שעתיים כטייס מטיס (Pilot Flying), שעתיים טייס מנווט (Pilot Monitoring), ויתר השעות כוללות תפקוד כטייס ראשון (First Officer-FO) עם ריבוי מצבים מעשיים בצורה זו החניך ירכוש ניסיון לעבודה בצוות, וכן יכין אותו לשלב הטייפ רייטינג הקרב הערה הכשרה זו הנה חלק מובנה - ללא תוספת מחיר - בקורס האינטגרלי עלות ההכשרה - 6000€ צרו קשר

  • ELP הכשרת

    גלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון הנחה לישראלים לימוד ביוון יוון APS-MCC UPRT מגארה MEGARA הכשרת ELP הסמכת אנגלית ל-ICAO English Language Proficiency לא ניתן לקבל רישיון טייס אירופאי ללא מעבר מבחן רמה. תצטרכו לעבור מבחן הסמכה פרונטאלי / וורבלי, מבוצע על-ידי בוחן חיצוני של ה-ICAO שאקדמיה תתאם לך לקראת סיום ה-PPL. עלות 200 €. לא נדרש להתכונן. משך כחצי שעה. דרג רמות האנגלית הנן מ-1 עד 6: ציון 1-3 הנו נכשל. ניתן להבחן שוב. ציון 4 - רמה מינימאלית לרישיון . תוקף ל-4 שנים. ציון 5 - תוקף המבדק ל-5 שנים. יש חברות שלא יסתפקו בפחות מציון זה. ציון 6 - תוקף המבדק - לצמיתות. המבחחן אורך כ-30 דקות ומחולק לשלושה חלקים ראיון אישי כללי שמיעת קטע מוקלט לשיחה / שאלות עליו צפיה בתמונה / סרטון לשיחה / שאלות עליו תשובה במקום עלות - 200€ צרו קשר

  • CPL / IRSEP / MEP / IRMEP מודולרי

    גלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון הנחה לישראלים לימוד ביוון יוון APS-MCC UPRT מגארה MEGARA CPL / IRSEP / MEP / IRMEP מודולרי זהו שילוב של הכשרה לרישיון מסחרי כולל הגדר מכשירים לחד ודו-מנועי. מחייב PPL מטעם ה-EASA זהו תהליך שאינו נפוץ ולא נרחיב עליו בשלב זה צרו קשר

  • UPRT הכשרת

    מסחרי אירופאי ATPL והמרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל הכשרת UPRTגלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון הכשרת UPRT אימון מתקדם לסיגול כלים לחוסן אישי בהתמודדות ושיקום ממצבי מצוקה וחירום שונים בפן הפיזיולוגי והפסיכולוגי Advanced U pset P revention and R ecovery T raining אימון לסיגול כלים לחוסן אישי בהתמודדות ושיקום ממצבי מצוקה וחירום שונים בפן הפיזיולוגי והפסיכולוגי משך ההכשרה - 4 ימים דרישות חובה טייס מסחרי אירופאי תיאוריה יום לימודים בן 5 שעות בהן יוצגו ויתורגלו תרחישים בולטים, להתמודדות התנהגותית ותעופתית, וסיגול ביצוע נהלים תואמי-מצב מעשי שלושה ימי למידה ובהם יבוצע תרגול מעשי לזיהוי מצב מצוקה, אימון לאיתור פתרונות שונים כגון במצבי המראה, נחיתה ומצבים שונים אחרים בהם אף נמוך, אף גבוה, צלילות מעגליות וסחרורים שונים. תנאי להסמכה - תצוגה מושלמת של זיהוי הסיטואציה ופתרון מיטבי למצב שייבחנו על-ידי מדריכי האקדמיה הערה הכשרה זו הנה חלק מובנה - ללא תוספת מחיר - בקורס האינטגרלי עלות - €950 צרו קשר

  • CPL/IR/MEP מודולרי

    גלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון הנחה לישראלים לימוד ביוון יוון APS-MCC UPRT מגארה MEGARA CPL / IR / MEP מודולרי עם PPL בכיס תוכלו לבצע הסמכה לדו-מנועי, הגדר מכשירים + PBN (ניווט עצמי) ו-CPL (רישיון מסחרי) בעלי PPL מטעם ה-ICAO שימו לב ! י קורס CPL / IR / MEP - אינו מחייב רישיון PPL EASA ! CPL / IR / MEP קורס מודולרי בן 3-5 חודשים אם כי הממוצע הנו חודשיים. הסמכה - דו-מנועי, הגדר מכשירים כולל PBN (ניווט עצמי) ו-CPL (רישיון מסחרי). דרישות חובה: רישיון פרטי (PPL) - תקף מטעם ICAO. הסמכת לילה - ניתן לבצע באקדמיה, אם כי מומלץ לבצע זאת בארץ. מבדקים רפואיים - 1 CLASS - ראו בדף הליך קבלה מעבר תיאוריית ATPL - 13 פרקים (מרחוק או בכיתה) - ראו כאן מינימום 160 ש"ט - מתוכן לפחות 100 כ-PIC, ולפחות טיסה אחת מהן פנים ארצית של 300 מייל ימי עם שתי עצירות שאינן שדה המוצא. למי שאין 160 ש"ט, יכול להשלימן באקדמיה - מחירים ותנאים ההכשרה כוללת 81 ש"ט - 10 חד-מנועי, 26 דו-מנועי, 45 על סימולטור FNPT II, 21 ש"ט VFR (טיסה חזותית - " כללי טיסת ראיה"), 60 ש"ט טיסות מכשירים. עלות הקורס 26,000 €. תדרשו להבחן מעשית / תיאורטית. מילוי טפסים מקוונים – לבחינות יבצעו בסיוע האקדמיה. סיכום התהליך PPL מטעם ICAO הכשרת לילה NIT (עדיף להגיע מישראל, ניתן לבצע באקדמיה) CLASS1 160 ש"ט כולל 100 PIC (ניתן לצבור ש"ט באקדמיה) 13 פרקים (מרחוק או בכיתה) CPL / MEP / IRMEP הכשרות מתקדמות בעלות נפרדת UPRT MCC או APS-MSS צרו קשר

  • ATP תיאוריה

    גלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון הנחה לישראלים לימוד ביוון יוון APS-MCC UPRT מגארה MEGARA globalaviationsa https://www.globalaviationsa.com globalaviation globalaviationsa.com תיאוריה ATP לבחירתך, שני מסלולים ללימוד תיאוריה: - למידה מרחוק באופן עצמאי - למידה פרונטאלית בכיתה (עם הקורס האינטגרלי) - מומלץ ביותר 1. מרחוק - לימוד התיאוריה בארץ, מרחוק ובקצב שלך - וכל זאת בתמיכה של המדריכים שלנו למה בעצם לא להתחיל בלימוד פרק התיאוריה בארץ, מרחוק ובקצב שלך - וכל זאת עם תמיכה של המדריכים שלנו? למהלך זה יש כמובן יתרונות וחסרונות - זו למידה עצמאית קשה יותר למול למידה קבוצתית (בקורס 0-ATPL), אך מסיימים פרק זה מראש ... בנעלי הבית, ומגיעים רגועים ופנויים רק למבחנים המעשיים. משך הקורס הוא 3 חודשים אם כי גמיש על-פי קצב ההתקדמות שלכם. את ההכשרה הזו עושים בד"כ החניכים שיש להם PPL ישראלי, וממשיכים לאחר מכן להכשרה מודולרית ראו עוד כאן - PPL ישראלי . דרישות חובה: PPL בתוקף. 80 שעות לימוד בפועל (למידה מתוקשבת באנגלית עם מדריך מוסמך). הקורס מבוסס למידה מחשבית כמובן, על תוכנת CBT פרקי הלימוד:(010) Air Law, (021) Aircraft General Knowledge, (022) Instruments & Electronics, (031) Flight Performance and Planning - Mass and Balance, (032) Performance, (033) Flight Planning & Monitoring, (040) Human Performance & Limitations, (050) Meteorology, (061) General Navigation, (062) Radio Navigation, (070) Operational Procedures, (081) Principles of Flight, (090) Communications. - ניתן לקבל סיוע נוסף בשיעורים התיאורטיים (מעבר ל-80 שעות התמיכה המובנות בקורס לקראת המבחנים). - מחיר – 3 שעות הדרכה / ליווי – 100 € . - לאחר סיום הלומדה, תצטרכו להגיע לאתונה לשבוע "ישור קו" שבסופו תהיו חייבים לעמוד במבחן פנימי בציון 75, רק לאחריו תוכלו לגשת למבחנים באחרת מרשויות התיאוריה האירופאיות. עלות 3000 € בעת הרישום לקורס. 2. פרונטאלי - בכיתה, מסודר, בליווי מדריכים בכל השיעורים הצטרפו למחזור האינטגרלי, היו חלק מהכיתה ובצעו קורס מסודר של כל 13 הפרקים. הקורס מתקיים בבית הספר שלנו ללימודי תיאוריה, במשך כשישה חודשים. בעת הרישום תקבלו iPad עם כל התוכנות הנדרשות. עליכם להצטייד במדים ותק בלו מאיתנו עניבה וכותפות. מועדי קורס - בכל פברואר, יוני ואוקטובר. דרישות חובה: PPL בתוקף. הקורס מבוסס למידה מחשבית כמובן, על תוכנתCBT פרקי הלימוד:(010) Air Law, (021) Aircraft General Knowledge, (022) Instruments & Electronics, (031) Flight Performance and Planning - Mass and Balance, (032) Performance, (033) Flight Planning & Monitoring, (040) Human Performance & Limitations, (050) Meteorology, (061) General Navigation, (062) Radio Navigation, (070) Operational Procedures, (081) Principles of Flight, (090) Communications. עלות 6,000 € בעת הרישום לקורס. מילוי טפסים מקוונים בבקשה להבחן, יבוצעו בסיוע האקדמיה. צרו קשר

  • PPL קורס

    גלובל תעופה ישראל בית ספר לתעופה ללימודי רישיון טייס מסחרי אירופאי ATPL המרת רישיונות ישראליים ואמריקאיים לרישיון EASA GLOBAL AVIATION ISRAEL גלובל תעופה ישראל CPL אירופאי ATP אירופאי PPL אירופאי EASA רישיון הנחה לישראלים לימוד ביוון יוון מגארה MEGARA קורס PPL הכשרת רישיון טייס פרטי - Private Pilot License אירופאי קורס טייס פרטי אירופאי על מטוס בוכנה חד מנועי, כולל כללי טיסה חזותיים. משך ההכשרה – כחודשיים. דרישות חובה אזרח אירופאי – גיל 17 אזרח מחוץ ל-EU – גיל 18 ידע באנגלית מבדקים רפואיים – CLASS2 מבדק קבלה תרגול תיאורטי אורך כחודשיים, ניתן לבצעו תוך כדי טיסות. פרקי הלימוד : Air Law, Aircraft General Knowledge, Flight Performance & Planning, Human Performance & Limitations, Meteorology, Navigation, Operational Procedures, Principles of Flight, and Communications תרגול מעשי – 45 ש"ט בתוכן 10 ש"ט סולו. עלות – €13,400

bottom of page