top of page

תוצאות חיפוש

נמצאו 26 תוצאות עבור ""

  • CPL / IRSEP / MEP / IRMEP מודולרי

    CPL / IRSEP / MEP / IRMEP מודולרי זהו שילוב של הכשרה לרישיון מסחרי כולל הגדר מכשירים לחד ודו-מנועי. מחייב PPL מטעם ה-EASA בעלי PPL מטעם ה-ICAO שימו לב ! יש שתי אפשרויות להגיע לרישיון CPL אירופאי. בקצרה ההבדלים : א. קורס CPL / IR / MEP - אינו מחייב רישיון PPL של EASA ! - ראו כאן ב. קורס CPL / IRSEP / MEP / IRMEP - מחייב קודם המרת PPL לרשיון של EASA ! לפניכם ההסבר על אפשרות ב' - CPL / IRSEP / MEP / IRMEP זהו שילוב של הכשרה לרישיון מסחרי כולל הגדר מכשירים לחד ודו-מנועי. הסמכה - משולבת, בסופה רישיון מסחרי. ​ דרישות חובה: רישיון פרטי (PPL) אירופאי / EASA ! (למי שאין, נדרשת המרה ) הסמכת לילה - ניתן לבצע באקדמיה, אם כי מומלץ לבצע זאת בארץ. מבדקים רפואיים - 1 CLASS - ראו בדף הליך קבלה מעבר 13 פרקי תיאוריית ATPL - בכיתה או מרחוק - ראו כאן מינימום 160 ש"ט מתוכן לפחות 100 כ-PIC, ולפחות טיסה אחת מהן פנים ארצית של 300 מייל ימי עם שתי עצירות שאינן שדה המוצא. למי שאין 160 ש"ט, יכול להשלימן באקדמיה - מחירים ותנאים ​ מכיוון שקיימת ברשותכם הכשרה CPL / IRSEP / MEP / IRMEP ועמדתם בבחינות התיאוריה, ההכשרה תחל מיד בטיסות מעשיות. ​ ההכשרה כוללת 81 ש"ט - 25 ש"ט חד-מנועי, 13 ש"ט דו-מנועי, 21 ש"ט טיסת ראייה ויזואלית, 60 ש"ט מכשירים שבתוכן טיסות ניווט - 40 ש"ט בסימולטור ו-15 על חד-מנועי. הסמכת הגדר דו-מנועי - 6 ש"ט, רישיון מסחרי - 10 ש"ט על חד-מנועי + 5 דו-מנועי. ק לאחר מעבר מבחני CPL, ניתן לעבור להגדר טיסת מכשירים לרב מנועי - 3 ש"ט בסימולטור ו-2 דו-מנועי. ​ המלצה, אף שמסלול זה זול במעט מאפשרות א', המסלול אינו מומלץ ממספר טעמים: - כמובן המרת ה-PPL הנדרשת לקורס זה. - הזמן הרב שהיא אורכת - בגלל המרת ה-PPL. - מבנה הקורס, אינו מותאם מראש להכשרה מסחרית, אלא מודולרי מטעמים הסטוריים וכך נותר. ​ עלות הקורס 21,500 €. ​ תדרשו להבחן מעשית / תיאורטית. מילוי טפסים מקוונים בבקשה להבחן, יבוצעו בסיוע האקדמיה. ​ סיכום התהליך PPL EASA חובה - יש הכשרת המרה למי שזקוק. הכשרת לילה NIT (עדיף להגיע מישראל, ניתן לבצע באקדמיה). CLASS1. 160 ש"ט כולל 100 PIC (ניתן לצבור ש"ט באקדמיה). 13 פרקי תיאוריה (מרחוק או בכיתה). IRSEP / MEP. הסמכת CPL. הכשרת IRMEP. הכשרות מתקדמות UPRT. MCC או APS-MSS. צרו קשר

  • קורסים והכשרות

    קורסים והכשרות Y o u r W i n g s t o S u c c e s s אנו מציעים לכם את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של הכשרה, ולכן ב-Global Aviation תמצאו ההכשרות לקבלת רישיונות טייס על-פי הדרישות המוקפדות של EASA , הן בקורס האינטגרלי היוקרתי ATPL-0 , קורסי הסבה מרישיונות ישראליים / אמריקאיים, וכן קורסים מודולריים, ובכלל זה הכשרות ייחודיות - קורס תיאוריה (Austro Control) MCC-APS ו-UPRT . המרת רשיון ישראלי / אמריקאי המרת רישיון חוץ-אירופאי לרישיון טייס מסחרי, דו-מנועי והגדר מכשירים של EASA בקורס מודולרי מובנה לפרטים 0-ATPL אינטגרלי הקורס הממוקד והמקיף ביותר לישראלים שרוצים להגיע לרישיון טייס אירופאי מקצועי, ולעבוד בחברות תעופה באירופה לפרטים CPL / IR / MEP מודולרי לאחר PPL אירופאי - הסמכה לדו-מנועי, הגדר מכשירים כולל PBN (ניווט עצמי) ו-CPL (רישיון מסחרי) לפרטים תיאוריה ATP להתחיל בלימוד את התיאוריה בארץ, מרחוק ובקצב שלך - וכל זאת עם תמיכה של המדריכים שלנו לפרטים הכשרת APS-MCC הכשרת חובה לטייסים מסחריים - הסמכה שמטרת לשפר את היכולת שלך לתפקד ולתקשר עם אנשי צוות נוספים בקוקפיט - מבוצע בסימולטור חדיש A320 לפרטים CPL / IRSEP / MEP / IRMEP מודולרי זהו שילוב של הכשרה לרישיון מסחרי כולל הגדר מכשירים לחד ודו-מנועי. מחייב נסיון קודם ב-PPL לפרטים קורס PPL הכשרת רישיון טייס פרטי - Private Pilot License אירופאי לפרטים הכשרת UPRT אימון מתקדם לסיגול כלים לחוסן אישי בהתמודדות ושיקום ממצבי מצוקה וחירום שונים בפן הפיזיולוגי והפסיכולוגי לפרטים קורס דיילות/ים Cabin Crew Course (CCC) לא יפורט באתר זה, למבקשים, ישלח המידע המלא בנפרד. הכשרת ELP הסמכת אנגלית לרישיון על-פי תקן ICAO English Language Proficiency לפרטים

  • אודותינו

    אודותינו ?מי אנחנו Global Aviation הנה האקדמיה הוותיקה ביותר ביוון ללימוד מקצועות התעופה ופעילה כבר 42 שנים . אנו מסמיכים טייסות וטייסים, לכאלו ללא ידע כלל וכן לטייסות ולטייסים מוסמכים, שרוצים להסב את הרישיון שבידיהם. ​ האקדמיה מורשית מטעם EASA - הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה. HCAA - רשות התעופה היוונית. ​ מאז 1979, בוצעו באקדמיה מעל ל- 100,000 שעות הדרכה והוסמכו מעל 2000 בוגרות ובוגרים מכל רחבי הגלובוס, זאת על-ידי מיטב המדריכים המנוסים שלנו. ​ גם ישראלים פוקדים את בית הספר בכל שנות פעילותו, להמרת רישיונות וגם להכשרה אינטגרלית מלאה. ולמעשה, בימים אלו ​אנו מארחים צוערים ישראלים בהכשרות השונות. בוגרינו משתלבים בחברות תעופה ביוון, ומחוצה לה. ​ עוד על הצי והמתקנים שלנו - ראו כאן

  • CPL/IR/MEP מודולרי

    CPL / IR / MEP מודולרי עם PPL בכיס תוכלו לבצע הסמכה לדו-מנועי, הגדר מכשירים + PBN (ניווט עצמי) ו-CPL (רישיון מסחרי) בעלי PPL מטעם ה-ICAO שימו לב ! יש שתי אפשרויות להגיע לרישיון CPL אירופאי. בקצרה ההבדלים : א. קורס CPL / IR / MEP - אינו מחייב רישיון PPL EASA ! ב. קורס CPL / IRSEP / MEP / IRMEP - מחייב קודם המרת PPL ! - ראו כאן לפניכם ההסבר על אפשרות א' - CPL / IR / MEP קורס מודולרי בן 3-5 חודשים אם כי הממוצע הנו חודשיים. הסמכה - דו-מנועי, הגדר מכשירים כולל PBN (ניווט עצמי) ו-CPL (רישיון מסחרי). ​ דרישות חובה: רישיון פרטי (PPL) - תקף מטעם ICAO. הסמכת לילה - ניתן לבצע באקדמיה, אם כי מומלץ לבצע זאת בארץ. מבדקים רפואיים - 1 CLASS - ראו בדף הליך קבלה מעבר תיאוריית ATPL - 13 פרקים (מרחוק או בכיתה) - ראו כאן מינימום 160 ש"ט - מתוכן לפחות 100 כ-PIC, ולפחות טיסה אחת מהן פנים ארצית של 300 מייל ימי עם שתי עצירות שאינן שדה המוצא. למי שאין 160 ש"ט, יכול להשלימן באקדמיה - מחירים ותנאים ​ ההכשרה כוללת 81 ש"ט - 10 חד-מנועי, 26 דו-מנועי, 45 על סימולטור FNPT II, 21 ש"ט VFR (טיסה חזותית - " כללי טיסת ראיה"), 60 ש"ט טיסות מכשירים. ​ עלות הקורס 24,000 €. תדרשו להבחן מעשית / תיאורטית. מילוי טפסים מקוונים – לבחינות יבצעו בסיוע האקדמיה. ​ סיכום התהליך PPL מטעם ICAO הכשרת לילה NIT (עדיף להגיע מישראל, ניתן לבצע באקדמיה) CLASS1 160 ש"ט כולל 100 PIC (ניתן לצבור ש"ט באקדמיה) 13 פרקים (מרחוק או בכיתה) CPL / MEP / IRMEP הכשרות מתקדמות UPRT MCC או APS-MSS צרו קשר

  • שאלות | Global Aviaton - ISRAEL ג ל ו ב ל   ת ע ו פ ה   -   י ש ר א ל

    שאלות נפוצות תכל'ס, מה נדרש כדי להגיע ל-CPL אירופאי ? בקצרה רבה, עשרת השלבים עד לרישיון מסחרי (CPL) במסלול 0-ATPL: 1. להודיע לנו על כוונתכם להרשם ל-GLOBAL - מוקדם ככל שתוכלו. יש לכך השפעה ישירה ואף קריטית, לטובת שיריון מקום בקורס ושיריון דיור למועד הגעתכם. 2. לתאם מועד למבדקים רפואיים + מבדקי כניסה + ביקור - נשמח לסייע בזימון התור ל-MEDICAL. (כ-10 חודשים לפי תחילת הקורס). 3. להוריד אפליקציה לתרגול מבדקי הכניסה. (כ-8-9 חודשים לפני תחילת הקורס). 4. לבצע בדיקות רפואיות בישראל לקראת CLASS1. (כ-7 חודשים לפני תחילת הקורס). 5. להגיע ליוון למבדקים רפואיים ומבחני הערכה (יש להתכונן לשניהם!), וכמו כן לקיים לראיון וביקור במתקנים (כ-6 חודשים לפני תחילת הקורס). 6 . לבקש אשרת סטודנט - אם אינך אזרח אירופאי. (כ-6 חודשים לפני תחילת הקורס). 7. להתכונן ללימודים - לשפר אנגלית / פיזיקה / מתמטיקה - אם צריך. 8. הכנות להגעה - לרכוש כרטיס טיסה, לרכוש מדים, להכין ביטוחים, לאתר דירה - בסיוע שלנו או באופן עצמאי. (כחודש לפני קורס). 9. להגיע ליוון לקורס (שימו לב להנחיות ודרישות אישורי קורונה בישראל ומול יוון) (כשבוע לפני המועד). 10. להשקיע 14 חודשים בממוצע ולקבל כנפיים ותעודת טייס מסחרי אירופאי ✈✈✈ ​ הערה : ניתן לקצר את לוחות הזמנים אם אתם כבר מוכנים למבדקים. מיד לאחריהם, מתאמים ביקור מהיר ומתארגנים להגעה לקורס במחזור הקרוב. הכנו לכם לוח זמנים מומלץ שיוכל לאפשר לכם להתמקד בדרך, ולא להחמיץ תחנות חשובות. לחצו על התמונה להגדלה. ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ מה היתרונות של גלובל על פני בתי ספר אחרים? האקדמיה הנה הותיקה והגדולה ביוון, פעילה כבר 42 שנים, בהן הסמכנו יותר מ-2000 טייסים ! אנו מחזיקים בצי גדול ומתוחזק - כולל שלושה סימולטורים חדישים, המדריכים שלנו בוגרים ומקצוענים בתחומם. שני המתקנים שלנו מעניקים לך מענה מלא לכל הכשרה שתבחר, ובממוצע יש לנו 330 ימים נפלאים להמראה מעל מפרץ כחול וקסום. חובה להביא מסמכים רפואיים לבדיקות ? לא, אם כי לעתים רחוקות הממצאים במבדק מתגלים כדורשים בירור נוסף - דבר שעלול לגרום לעיכובים והגעה מיותרת נוספת. בעת מחלוקת, תוצאות טובות של מבדקים עדכניים שהבאתם מהארץ עשויים לסייע לרופאים להחליט לטובתכם. התרגול למבדקי המיון דורש הכנה? בהחלט. אם אתם כבר יודעים אנגלית, מתימטיקה ופיזיקה ברמת 4 יח'ל לפחות, יהי לכם קל להבין את שאלות התרגול, ולהגיע לתוצאות טובות במבדק. אם גיליתם חולשה באחד מהמקצועות הללו, יהיה לכם מספיק זמן להשלים את הפער עד ליום הפתיחה. תמיד תמצא דירה עבורי? בהחלט. אנו מתכננים את מלאי הדירות לפי הצוערים שנרשמו לקורס, פועלים מול סוכנויות להכין לכם דירות - כולן תהינה מרוהטות ובמרכז העיירה. הדירות נעות מחדר וחצי/שניים לבד, ועד חדר בדירת שותפים - עם צוערי תעופה. אנו שבים להמלצה, להודיע לנו על הרישום מוקדם ככל שתדעו כדי שנשריין לכם דיור לשביעות רצונכם. בהחלט תוכלו להתקשר עם סוכנויות מקומיות לאתר דיור באופן עצמאי. יש יתרונות מיוחדים לישראלים ? בוודאי ! ראשית, יוון מאוד דומה לישראל באוירה, במזג האויר, בטעמים ובהחלט תרגישו בבית. בנוסף, יש לרשותכם יועץ ישראלי בלעדי לכל שאלה ובירור. רק לישראלים - אנו מעניקים הנחה מיוחדת לשני ישראלים ויותר שירשמו לאותו קורס אינטגרלי, ועוד הנחות מיוחדות בקורסים השונים. ואחרון - אנו מייעדים קורס שלם רק לישראלים, גם לגביו תינתן הטבה יחודית. יש לי דרכון אירופאי האם ללמוד בארה"ב? שאלת היסוד שחובה לתת עליה את הדעת מ-ר-א-ש - מה קורה בסוף הקורס לרישיון מסחרי. ללא אשרת עבודה / גרינקארד, תוכלו להשאר בארה"ב עוד כשנה בלבד, ואז מה ? כדי להשאר עוד תקופה בארה"ב תצטרכו להרשם לימודים אקדמאיים, ולדעתנו לא לזה התכוונתם... כמחזיקי דרכון אירופאי, מרכז חייכם לטובת רכישת ניסיון וידע יהיה בסבירות גבוהה באירופה. השיקול לעבור הסמכה אמריקאית, ולאחריה המרה לרישיון אירופאי מסתמנת כקשה, מתישה וככהנ יותר יקרה. אנו מנצלים את ההזדמנות כדי להמליץ לכם לא להתפתות "לעבוד" ללא אשרה מסודרת בארה"ב, גם אם זה מסייע לך לממש 1200 שעות טיסה. אם חלילה תתפסו, החלום יתרסק. וחבל. לסיכום, ברמה המעשית, בעלי דרכון אירופאי - לימדו באירופה בלבד. אני צריך לשלם את כל הסכום ביום הראשון ? בהחלט לא , בקורס האינטגרלי יש ארבע תחנות תשלום, בהתאם לסימסטר ולפרק בו תמצאו. ביתר הקורסים הקצרים יותר, התשלום לפי המוגדר בסילבוס. האם האקדמיה מוצאת לי עבודה ? אנו מכינים אתכם באופן המיטבי לראיון העבודה. נבצע התאמה לקורות החיים שלכם, נצייד אתכם בטיפים לקראת הגשת מועמדות ולראיון העבודה. אחד מהכלים החשובים ביותר עמם תצא לראיון - הנם קורסי UPRT ו-APS-MCC שהן קורסי חובה לכל מי שרוצה לעבוד כטייס מסחרי באירופה. האקדמיה מקושרת לחברות תעופה שונות ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע לכם בקישורים והפניות. כיצד האקדמיה מתמודדת עם הקורונה? יוון, וגם האקדמיה חוו קושי והדממה לתקופה ארוכה. שמחנו לעבור את התקופה הקשה הזו בראש מורם, כאשר איש מהצוות והחניכים לא נפגע קשה. אנו מקפידים על בדיקות אישיות שעורכים החניכים ואנשי הצוות מדי כמה ימים (5 €), ובכל חשד לחולי - הכיתות מיד עוברות ללימודי ZOOM, והטיסות מופסקות עד לקבלת תשובות ממעבדה מקצועית הקיימת באזור. ועוד לגבי קורונה, יציאה מישראל מחייבת טופס נוסע יוצא ובו אישור מחלים / מתחסן וכן למלא טופס PLF יווני. אני זקוק לעבוד כמדריך טיסה כדי לצבור שעות ? אתם בהחלט מוזמנים לעבוד כמדריכים אם זו משאלת חיייכם, נכשיר אתכם ונאפשר לכם לצבור נסיון בתחום. אך האם כמו ארה"ב תהיו חייבים לעבור במסלול זה ? באירופה - בהחלט לא ! שעות הקורס, וההכשרות המתקדמות שתעברו אצלנו, מספיקות באירופה להגיש קורות חיים ולהתמודד על תפקיד קצין ראשון בחברות תעופה. מה עליי להביא איתי מהארץ ומה אני מקבל ? תקבלו מאיתנו תיק טייס, iPAD ספרים, מפות, אוזניות ועזרי לימוד. כמו כן, תקבלו עניבה וכותפות, וכמובן כנפיים! ממליצים לכם להביא מחשב נייד ללמידה מרחוק ותרגולים, מדים, כלי כתיבה כמובן ובעיקר נחישות ואורך רוח. יש לי PPL ישראלי, האם אוכל להיות טייס מסחרי אירופאי ? בוודאי. עליכם לעמוד בתנאי הקבלה כמפורטים באתר, ולבחור - האם להמיר את הרשיון הישראלי ולהמשיך מכאן באופן מודולרי, או לבצע קורס אינטגרלי מלא מ-0 עד ל-ATPL. מנסיוננו, טייסים ישראלים בעלי PPL ישראל העדיפו לבצע קורס ATPL מלא מההתחלה, ללמוד בכיתה מגובשת אחת את התיאוריה, ולצאת לפרק המעשי עם הניסיון המוכח שלהם ביתר קלות. כיצד מגיעים לבית הספר בעיר או לשדה"ת? אל דאגה. ההסעות לבית הספר באתונה, או לבית הספר בשדה התעופה - ממומנים על ידינו, מבוצעים ברכבי הסעה מוסדרים ולא תדרשו לכל תשלום נוסף. בשלב הלמידה באתונה - ללימודי התיאוריה - ההסעה יוצאת במיקום קבוע ממרכז MEGARA כל בוקר ב-0900. בשלב הטיסות, הסעה לשדה התעופה הסמוך, תצא סמוך לדירה שלכם בהתאם ללו"ז הטיסות שנקבעו לכם. כמה זמן אורכת קבלת רישיון CPL במסלול 0-ATPL? יש ארבעה חלקים לקורס, אם כי בפועל ניתן לחלק לשניים : תיאוריה ומעשי. התיאוריה מורכבת משני סימסטרים, הם מכילים 6/7 פרקי לימוד כל אחד, איתם מתחילים את ההכשרה ומבצעים אותם כל חברי הכיתה יחד במכללה שלנו באתונה. כל סימסטר אורך כ-3.5 חודשים. בסוף סימסטר א' תוכלו לגשת למבחני תיאוריה של ה-EASA. עם קבלת הציונים, תוכלו להתחיל לשלב לימודי טייס מעשי ולהמשיך במקביל בסימסטר התיאוריה לפרקים שעוד נותרו לכם. אז נסכם א) 3/4 חודשים הראשונים - מוקדשים רק לתיאוריה, 5-6 פרקי לימוד. ב) מבחן EASA תיאוריה. ג) 3/4 חודשים הבאים - במקביל - השלמת פרקי התיאוריה שנותרו, ותחילת מעשי. ד) מבחן EASA תיאוריה. ה) מחודש 8 - רק מעשי: חד ודו-מנועי, מכשירים, לילה, סימולטורים, UPRT, APS-MCC. ו) מבחן EASA מעשי + מבחן ICAO אנגלית. סהכ 13-15 חודשים ניתן לעבוד תוך כדי ההכשרה ? ראשית העיקרון - בעלי דרכון ישראלי בלבד - חייבים אשרת עבודה. בעלי דרכון אירופאי - יכולים לעבוד באירופה אבל חייבים להסדיר זאת מול הביטוח הלאומי והבנק ביוון. ת'כלס - בקורס אינטגרלי 0-ATPL לא ניתן לעבוד. זו הכשרה אינטנסיבית הדורשת מחויבות רבה. ניתן לעבוד בין הקורסים המודולרים השונים. רק לאחר שתבנו תכנית הכשרה, תוכלול לדעת האם ואילו 'חלונות' יהיו לכם לטובת עבודה. מעבר לשכר הלימוד, אילו עוד הוצאות יש לתכנן? בישראל - חודשי ביטוח לאומי - 177 ₪ ביטוח קופת חולים - כ-70 ₪ ביטוח רפואי (ריסק ובריאות) כ-800 ₪ ​ בחו"ל - חודשי שכירות - כ-380 € חשמל - כ-30 € מחיה בסיסית - כ-250 € נסיעות ללימודים - ללא עלות ​ עלות משתנה טיסות לארץ ביטוח טיסות לארץ בדיקות קורונה עתיות מה אני מקבל ומה עליי להביא מהארץ ? תקבלו מאיתנו תיק טייס ובו ספרים, מפות, עזרי מדידה, אוזניות ו-iPAD עם תוכנת למידה ורישיון תקף. ממליצים כי תביאו אתכם מחשב נייד לתרגול, ומדים - אם כי נוכל להפנות אותך לחנויות מדים בסביבה. יש הסבר לכל הקיצורים באתר ? בוודאי ! השתמשנו בקיצורים שהסבר להם תמצאו כאן, וגם צרפנו גם קובץ קיצורים מלא שישמש אתכם בהמשך ​ לחצו כאן ל מ י ל ו ן ה מ ל א ​ הכשרה חובה לטובת הסמכות - Airline Pilot Standards - APS טייס מסחרי - Airline Transport Pilot - ATP רישיון טייס מסחרי - Airline Transport Pilot Licence - ATPL רשות התעופה האזרחית - Civil Aviation Authority - CAA רישיון טייס מסחרי - Commercial Pilot License - CPL תקנות הרישוי של EASA - Flight Crew Licensing - FCL ארגון התעופה האזרחית - International Civil Aviation Organization - ICAO כללי טיסת מכשירים - Instrument flight rules - IFR הגדר מכשירים - Instrument Rating - IR הכשרת שת"פ בין-צוותי - Multi-Crew Co-Ordination / Cooperation Course - MCC דו-מנועי - Multi-Engine Piston - MEP ביצועים מבוססי ניווט (עצמאי) - Performance Based Navigation - PBN רישיון טייס פרטי - Private Pilot License - PPL חד-מנועי - Single-Engine Piston - SEP כללי טיסה חזותית / כללי טיסת ראיה - visual flight rules - VFR חד-מנועי - Single-Engine Piston - SEP כללי טיסה חזותיים - Visual Flight Rules - VFR יש שאלה אחרת שתרצו לשאול ולא מצאתם לגביה תשובה ? אנו כאן לרשותכם. אנא פנו אלינו בכל שאלה או הבהרה ​ בווצאפ ישיר בשיחה 055-5955762 במייל il.globalaviation@gmail.com

  • GLOBAL למה

    אז למה גלובל ? בטיחות. מקצוענות. ותק. איכות באקדמיה שלנו אנו מציעים כבר 42 שנים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ההכשרה וההסמכה, ולכן ב-Global Aviation תמצאו את כל ההכשרות לקבלת רישיונות טייס על-פי הדרישות המדויקות של EASA, הן בקורס אינטגרלי יוקרתי ATPL-0, קורסי הסבה מרישיונות ישראליים / אמריקאיים, וכן קורסים מודולריים שונים - כולל הכשרות ייחודיות בהן קורס תיאוריה (של Austro Control) MCC-APS ו-UPRT. אנו מחזיקים בצי גדול מאוד (16 מטוסים !) ושלושה סימולטורים מתקדמים, אחד מהם A320. אנו היחידים ביוון שמחזיקים בשדה תעופה פרטי, המיועד לטיסות בלעדיות של החניכים שלנו - במטרה להביא לרצף אימוני טיסה בשלבים השונים. ב-Global Aviation מתחייבים: לבטיחות החניכים - מעל לכל. לאיכות הדרכה - מדריכים, חומרי לימוד, אמצעי המחשה וצי. לכנות ויושרה - תהליך שקוף וברור לכם למשפחתך, החזר מלא להשקעה במיקסום התועלת בליווי כל חניך כניסה מיטבית לעולם התעופה. אנו מאמינים כי מצוינות בטיסה מתחילה בבית. לכן ב-Global Aviation תמצאו את מיטב המדריכים, המכונאים - כולם כשירים ומוסמכים, מלווים באנשי צוות קרקע, אנשי מבצעים ושירות לקוחות מהמצוינים שיש, המקדישים את עצמם למשימה זו, ומחויבים לסייע לכם לאורך כל הדרך, מהחל מתאום מבחני הקבלה ועד לצאתך לעולם התעופה האירופאי כטייס מקצועי.

  • יעוץ חינם

    יעוץ והכוונה ח י נ ם ר ק ב י ש ר א ל ! בהיכרותנו את הקהל הישראלי וצרכיו, אנו מעמידים לרשותכם נציג בישראל בתחום יעוץ הלימודים (ישראלי כמובן), כזה שיספר לכם - ולהוריכם אם יידרש, על המסלולים השונים - כולם מתקיימים באנגלית כמובן, ידגיש בפניכם את דרכי הקבלה וההתכוננות אליהם, יספר לכם על יוון, על העיירה בה מתגוררים, כיצד ומה עושים באשר לביטוחים, איתור הדיור ועוד פרטי מידע רבים, שיחסכו זמן למידה יקר ויסיע להגשים את החלום בקלות רבה יותר. לתיאום שיחה (טלפונית / ZOOM / פגישה אישית) אנא פנו בדרכים הבאות מייל il.globalaviation@gmail.com מספר נייד 055-9599762 צרו קשר

  • PPL קורס

    קורס PPL הכשרת רישיון טייס פרטי - Private Pilot License אירופאי קורס טייס פרטי אירופאי על מטוס בוכנה חד מנועי, כולל כללי טיסה חזותיים. ​ משך ההכשרה – כחודשיים. ​ דרישות חובה אזרח אירופאי – גיל 17 אזרח מחוץ ל-EU – גיל 18 ידע באנגלית מבדקים רפואיים – CLASS2 מבדק קבלה ​ תרגול תיאורטי אורך כחודשיים, ניתן לבצעו תוך כדי טיסות. ​ פרקי הלימוד : Air Law, Aircraft General Knowledge, Flight Performance & Planning, Human Performance & Limitations, Meteorology, Navigation, Operational Procedures, Principles of Flight, and Communications תרגול מעשי – 45 ש"ט בתוכן 10 ש"ט סולו. ​ עלות – €13,400 ​ הנחות רק לישראלים ! הנחה מיוחדת של 500 € !

  • APS-MCC הכשרת

    קורס מדריכים FI לכל מי שמעוניין להחזיק ברשיון מדריך, בעיקר לצרכי צבירת ניסיון ושעות טיסה נזכיר, תקנות ה-EASA מאפשרות לבוגרי קורס CPL עם 230 שעות להגיש קורות חיים במטרה להתקבל לעבודה, זאת בשונה מארה"ב שם נדרשות 1500 שעות, אותן עפ"י רוב צוברים בהדרכה, לצד צבירה עצמאית למי שבוחר בכך. ​ למרות זאת, בית הספר מכשיר בוגרים לקורס FLIGHT INSTRUCTOR. ​ הסמכה הכשרה כמדריכי טיסה על מטוס חד-מנועי. משך ההכשרה - כשלושה חודשים ​ דרישות חובה CLASS 1 . רישיון CPL + IR תקף. לפחות 30 ש"ט על חד מנועי בששת החודשים האחרונים. מבחני התאמה וראיון קבלה. ​ חלק תיאורטי 130 ש"ל, כללים, הנחיות, סימולציות של הדרכה כיתתית ותעופתית. ​ מעשי 40 ש"ט (מתוכן, 30 חד-מנועי, 10 סימולטור, מחולקות ל-25 שעות VFR ו-15 שעות IFR) יתכנו עוד כשעתיים נוספות של טיסה להערכה תפקודית. ​ הערה האקדמיה אינה מתחייבת להעסקה לאחר ההכשרה. ​ עלות ההכשרה - 12,500€ צרו קשר

  • UPRT הכשרת

    הכשרת UPRT אימון מתקדם לסיגול כלים לחוסן אישי בהתמודדות ושיקום ממצבי מצוקה וחירום שונים בפן הפיזיולוגי והפסיכולוגי Advanced U pset P revention and R ecovery T raining ​ ​ אימון לסיגול כלים לחוסן אישי בהתמודדות ושיקום ממצבי מצוקה וחירום שונים בפן הפיזיולוגי והפסיכולוגי משך ההכשרה - 4 ימים ​ דרישות חובה טייס מסחרי אירופאי ​ תיאוריה יום לימודים בן 5 שעות בהן יוצגו ויתורגלו תרחישים בולטים, להתמודדות התנהגותית ותעופתית, וסיגול ביצוע נהלים תואמי-מצב ​ מעשי שלושה ימי למידה ובהם יבוצע תרגול מעשי לזיהוי מצב מצוקה, אימון לאיתור פתרונות שונים כגון במצבי המראה, נחיתה ומצבים שונים אחרים בהם אף נמוך, אף גבוה, צלילות מעגליות וסחרורים שונים. תנאי להסמכה - תצוגה מושלמת של זיהוי הסיטואציה ופתרון מיטבי למצב שייבחנו על-ידי מדריכי האקדמיה ​ הערה הכשרה זו הנה חלק מובנה - ללא תוספת מחיר - בקורס האינטגרלי ​ עלות - €950 צרו קשר

  • המרת רשיון ישראלי / אמריקאי

    המרת רשיון ישראלי / אמריקאי לפניכם הסבר על שני המסלולים הנפוצים לישראלים בגלובל, לגבי המרת רישיונות: המרת PPL ישראלי / אמריקאי המרת CPL ישראלי / אמריקאי ​ שימו לב - הנחה רק לישראלים !!! למבצעים את קורסי ההמרה באקדמיה, מגיעה הנחה מיוחדת בשתי ההכשרות הקריטיות לקבלה לחברת תעופה UPRT - עלות 650 € במקום 950 € ! למדו עוד על ההכשרה MCC (לבחירתכם): למדו עוד על ההכשרה 1. MCC בסיסי - עלות 2,500 € במקום 3,000 € ! או 2. APS-MCC מורחב - עלות 5,000 € במקום 6000 € ! המרת רשיון PPL ישראלי ל-PPL אירופאי (EASA) דרישות חובה: מבדקים רפואיים - 1 CLASS. רישיון PPL תקף מטעם ה-ICAO. מינימום 100ש"ט, מתוכן 7 ש"ט כ-PIC. הסמכת לילה - ראו בהמשך. לפחות טיסה אחת במדינת האם, הכוללת שתי עצירות במרחק של 150 מייל ימי זו מזו, ושאינן שדה היציאה. ​ תיאוריה ההכשרה כוללת 2 פרקי תיאוריה (Air Law, Human Performance & Limitations) בסיוע מדריך ב-5 שעות לימוד. בנוסף, תדרשו לעמוד במבדק נהלי תקשורת / קשר. משך קורס הידע התיאורטי הינו כשבועיים וניתן להתחיל בכל עת במהלך השנה. ​ מעשי ההכשרה תתחיל עם עמידתכם בהצלחה במבחני התיאוריה, אורכת כשבועיים ומכילה 10 ש"ט על חד מנועי. ​ עלות 4,900 €. פרק התיאוריה 1,800 € פרק מעשי (10 ש"ט) 2,000 € הסמכה, מבחני שפה, אגרות 1,100 € ​ מילוי טפסים מקוונים במטרה להבחן ולהמיר את הרישיון, יבצעו בסיוע האקדמיה. ​ הערה חשובה ישראלים רבים שפנו אלינו להמרת רישיון (ישראלי בעיקר), אינם מוסמכים לטיסת לילה . נזכיר שזוהי דרישת חובה להמרת רישיון. ההצעה שלנו: נסו ככל שתוכלו לבצע השלמת פער זה בישראל. ככלל, אמנם הכשרה זו הנה מובנית בקורסי ATP ולא קיימת בסילבוסים המודולריים שלנו, אך יחד עם זאת אל דאגה, נוכל לתאם לכם השלמה יחודית, עלותה 2,000 €, נערכת ע"י יועץ חיצוני שלנו, ומכילה 5 ש"ט. המרת רישיון חוץ-אירופאי לרישיון טייס מסחרי, דו-מנועי והגדר מכשירים בקורס מודולרי הסמכה מודולרית - EASA - CPL/IR/MEP. זהו הקורס הנפוץ ביותר בקרב הישראלים שמגיעים אלינו להמרת רישיון. דרישות חובה: מבדקים רפואיים - 2 CLASS. רישיון CPL תקף מטעם ה-ICAO. מעבר מבחני תיאוריה - 13 פרקי ATPL. מינימום 200 ש"ט, מתוכן 100 ש"ט כ-PIC, בטיסה מחוץ למדינת האם. מינימום 55 ש”ט טיסות מכשירים, בתוכן 40 ש”ט בסימולטור FNPT II. לפחות טיסה אחת מחוץ למדינת האם, כוללת שתי עצירות במרחק של 300 מייל ימי זו מזו, ושאינן שדה היציאה. ​ מעשי ההכשרה כוללת 35 ש"ט - הסבה של חד-מנועי, דו-מנועי, והגדר מכשירים על דו-מנועי, כולל ניווט עצמי. בתוך שעות אלו, 10 ש"ט על חד-מנועי, 5 ש"ט על דו-מנועי ו-20 ש"ט על סימולטור FNPT II. ​ הקורס אורך כחודש. ​ עלות 10,500 €. הנחה 1000 € לישראלים בלבד !!! 9,500 € - לקבלת ההטבה נא צרו קשר . ​ מילוי טפסים מקוונים להבחן ולהמיר את הרישיון, יבצעו בסיוע האקדמיה. צרו קשר

  • למה יוון

    למה יוון בעצם ? כי זה ממש כמו ישראל, רק ששם מדברים יוונית... ללמוד ביוון - בכן, זה מאוד פשוט להסביר לישראלים. יוון היא ממש כמו ישראל אבל רק ששם מדברים יוונית... יוון קרובה מאוד לישראל בטיסה ; רק שעה וארבעים, הן במרקם החיים הים-תיכוני המוכר לנו כל כך - בדגש על תרבות ואוכל, אבל במיוחד במזג אויר מושלם לטיסות - מעל ל-330 ימים פנויים לאימוני טייס , ללא חשש מחורף מקפיא, שלג וקרח על המסלול וסופות קשות כפי שתמצאו למשל במדינות מזרח-אירופאית.

bottom of page