top of page
Airplane Above the Clouds

CPL / IR / MEP מודולרי

עם PPL בכיס תוכלו לבצע הסמכה לדו-מנועי, הגדר מכשירים + PBN (ניווט עצמי) ו-CPL (רישיון מסחרי)

בעלי PPL מטעם ה-ICAO  שימו לב !
יש שתי אפשרויות להגיע לרישיון CPL אירופאי. בקצרה ההבדלים :

א. קורס CPL / IR / MEP - אינו מחייב רישיון PPL EASA !

ב. קורס CPL / IRSEP / MEP / IRMEP - מחייב קודם המרת PPL ! - ראו כאן

 

לפניכם ההסבר על אפשרות א' - CPL / IR / MEP
קורס מודולרי בן 3-5 חודשים אם כי הממוצע הנו חודשיים.

הסמכה - דו-מנועי, הגדר מכשירים כולל PBN (ניווט עצמי) ו-CPL (רישיון מסחרי).

דרישות חובה:   

  • רישיון פרטי (PPL) - תקף מטעם ICAO.

  • הסמכת לילה - ניתן לבצע באקדמיה, אם כי מומלץ לבצע זאת בארץ.

  • מבדקים רפואיים - 1 CLASS - ראו בדף הליך קבלה

  • מעבר תיאוריית ATPL - 13 פרקים (מרחוק או בכיתה) - ראו כאן

  • מינימום 160 ש"ט - מתוכן לפחות 100 כ-PIC, ולפחות טיסה אחת מהן פנים ארצית של 300 מייל ימי עם שתי עצירות שאינן שדה המוצא. למי שאין 160 ש"ט, יכול להשלימן באקדמיה - מחירים ותנאים

ההכשרה כוללת 81 ש"ט - 10 חד-מנועי, 26 דו-מנועי, 45 על סימולטור FNPT II, 21 ש"ט VFR (טיסה חזותית - " כללי טיסת ראיה"), 60 ש"ט טיסות מכשירים.

עלות הקורס 24,000 €.

 

תדרשו להבחן מעשית / תיאורטית.

מילוי טפסים מקוונים – לבחינות  יבצעו בסיוע האקדמיה.

סיכום התהליך

  1. PPL מטעם ICAO

  2. הכשרת לילה NIT (עדיף להגיע מישראל, ניתן לבצע באקדמיה)

  3. CLASS1

  4. 160 ש"ט כולל 100 PIC (ניתן לצבור ש"ט באקדמיה)

  5. 13 פרקים (מרחוק או בכיתה)

  6. CPL / MEP / IRMEP

  7. הכשרות מתקדמות

    • UPRT

    • MCC או APS-MSS

CPLIRMEP Modular.jpg
bottom of page